Reklamacje
REKLAMACJE
- Przed przystąpieniem do procedury reklamacji zapoznaj się ze swoimi prawami i obowiązkami w REGULAMINIE REKLAMACJI. Czytaj więcej...
- Poinformuj nas mailowo o problemie z biżuterią. Opisz nam na czym polega wada zakupionego produktu.
- Będziemy wdzięczni, jeżeli odeślesz towar za pośrednictwem polecanej przez nas firmy kurierskiej. Skontaktuj się z nami, a my prześlemy etykietę przesyłki. Zamówimy za Ciebie kuriera i umówimy odbiór w dogodnym dla Ciebie miejscu i czasie. Pokryjemy też całkowite koszty przesyłki.*
- Zapakuj produkt który chcesz zareklamować, i odeślij wraz z objaśnieniem usterki i kontaktem do Ciebie na adres:
Kate&Kate
ul. Wspólna 50a / 20
00-684 Warszawa
PROCES NAPRAWY/WYMIANY
- Jak tylko otrzymamy od Ciebie reklamowany produkt, niezwłocznie skontaktujemy się z projektantem, aby jak najszybciej rozpatrzył Twoją reklamację. Pamiętaj, że czasem musi upłynąć parę dni, zanim uda nam się to zrobić. Jest to spowodowane tym, że nasze akcesoria pochodzą z różnych stron świata. Najpóźniej w ciągu 14 dni (licząc od dnia, w którym otrzymamy reklamowany towar) poinformujemy Cię, czy Twoja reklamacja została przyjęta.
- W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, postaramy się, aby pełnowartościowy produkt wrócił do Ciebie w przeciągu miesiąca. Jeśli okaże się niemożliwe, wspólnie zastanowimy się nad alternatywnym rozwiązaniem. Pamiętaj, że to my pokrywamy koszty przesyłki powrotnej.*
- W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, nie zostawimy Cię bez pomocy. Postaramy się znaleźć sposób, aby naprawić biżuterię. Może się to wiązać z dodatkową opłatą, o której będziemy Cię informować.
*Dotyczy przesyłek na terenie Polski